Reklamace a vrácení zboží

V případě reklamace vadného zboží v rámci záruky (viz. Obchodní podmínky), doporučujeme kontaktovat nás předem, telefonicky nebo emailem. Reklamaci můžete uplatnit přímo na prodejně, zaslat na naši adresu, nebo  přímo do autorizovaného záručního servisu výrobce.

Nejrychlejším řešením pro uplatnění reklamace, zvláště u elektroniky je zaslání (předání) přímo do autorizovaného servisu - takovýto postup vyrazně zkrátí dobu k vyřízení reklmace.  Pokud není autorizovaný servis uveden v návodu nebo na záručním listu u výrobku,bývá uveden na stránkách výrobce, nebo kontaktujet přímo nás.


Formulář - Reklamační list ke stažení zde: docx nebo PDF

 

 

V případě vrácení zboží v zákonné lhůtě doporučujeme kontaktovat nás předem, emailem či telefonicky. Stejně tak i v jiných případech, kdy chcete zboží vrátit nebo vyměnit mimo zákkonné podmínky. Zboží v nepoškozeném stavu, v původním balení, dobře zabalené do další krabice, je třeba zaslat zpět na naši adresu a přiložit informaci o odstoupení a kontaktní údaje. Odstoupení lze napsat vlastní formou nebo použít formulář.

Vzor/on-line formulář pro odstoupení od smlouvy je dostupný zde.

 

Dopravu k nám můžeme zajistit i my (prostřednictvím Zásilkovny) - pro tuto možnost nás kontaktujte. (Náklady jsou vyrovnány následně, pokud zákazník nemá nárok na dopravu zdarma)

 

Adresa pro zasílání reklamací a vrácení zboží:

 

DigiHel - levnekarty.cz

Doudlevecká 176/14

Plzeň

30100

ČESKÁ REPUBLIKA


 

Jinak viz. Obchodní podmínky

Odeslat článek známému   Vytisknout